Temu ramah dengan Yoda (Jude) G Regev, Pengasas Jointer

Yoda (Jude) G Regev Pengasas & CEO JointerYoda adalah usahawan bersiri yang bakatnya untuk mengembangkan idea dan penyelesaian yang berkesan telah berjaya mengembangkan lima syarikat dengan tiga jalan keluar yang berjaya. Beberapa tahun yang lalu, dia berpindah ke Silicon Valley, CA dan belajar sendiri untuk fasih berbahasa Inggeris.

https://cdn.coingape.com/wp-content/uploads/2020/10/26144710/2020-10-26-1-min.png

S1: Sebelum ini, token keselamatan banyak dibincangkan mengenai gangguan inovatif dalam industri harta tanah. Mengapa anda berpendapat bahawa ini tidak mencukupi untuk menghilangkan masalah yang berulang di sektor ini?

Yoda: Kami mencipta harta tanah komersil komersial pada hari-hari awal Jointer. Setelah berbincang dengan beberapa penasihat kami, menjadi jelas bahawa tokenisasi hanya mengabadikan cara lama menjalankan perniagaan dan bukannya mencipta jalan baru untuk pelaburan dan sindikasi Hartanah Komersial. 

Semua orang keliru dengan menganggap tokenisasi bukanlah penyelesaian yang tepat. Tokenization sebagai produk yang berdiri sendiri tidak dapat digunakan untuk pengguna yang tidak canggih, tidak dapat mendemokrasikan industri kepada pelabur yang tidak terakreditasi, dan tidak dapat berfungsi tanpa penyelesaian kecairan terpadu. Ditambah tanpa pasaran sekunder, tokenisasi tidak akan menyelesaikan masalah yang ingin mereka selesaikan.

S2: Jointer telah mencadangkan dan menerapkan pendekatan unik yang dikuasakan oleh DeFi untuk menyelesaikan masalah lama di sektor harta tanah. Bolehkah anda memberitahu kami lebih lanjut mengenai perkara ini?

Yoda: Untuk pengalaman, kami melihat betapa sukarnya pemilik Harta Tanah Komersial untuk mengindikasi harta tanah dan juga betapa sukarnya mencari harta tanah yang kukuh untuk dilaburkan adalah untuk rata-rata orang. Oleh itu, semasa mengembangkan Jointer, pendekatannya adalah untuk membina sesuatu yang dapat mengurangkan risiko bagi pelabur awam dan membantu mereka yang mempunyai harta yang lumayan dengan cepat menyalurkan dana dari satu sumber daripada perlu mencari banyak. 

Apabila pembeli harta tanah komersial membeli harta tanah, mereka mendapat sebahagian besar dana dari pemberi pinjaman sebagai gadai janji, dan selebihnya mereka sindiket dari beberapa pemain. Jointer mengubah permainan dengan membenarkan pemilik mendapatkan satu cek dari pemberi pinjaman gadai janji, dan cek lain dari Joitner untuk pembayaran pendahuluan ekuiti yang diperlukan. Di sisi lain Jointer membolehkan orang ramai melabur dalam penyelesaian jointer, memperoleh pulangan yang tidak berkaitan dengan kecairan yang tidak terhad

Kami menyelesaikannya dengan mengadakan DeFi Auction harian kami dengan pemodelan teoretikal permainan bawaan dan pelbagai undang-undang kekurangan yang dirancang dengan cara terdesentralisasi. Dengan melakukan ini, Jointer menjadi sindiket dana dan dapat menawarkan satu cek kepada pelabur CRE.

S3: Agar pelaksanaan sedemikian dapat berjalan dengan berkesan, saya percaya bahawa harus ada jambatan yang berfungsi antara harta tanah konvensional dan pasaran aset digital. Adakah ini sebabnya anda telah memperkenalkan JNTR untuk mengalihkan kecairan dengan lancar?

Yoda: Pada masa ini, jika anda mempunyai harta tanah Komersial yang menguntungkan, tidak ada insentif untuk anda membelanjakan kos dan risiko yang besar untuk menandakan harta tanah anda. Ketika datang ke Jointer, kami menjadikan prosesnya lancar dan lebih menguntungkan untuk semua trilion dolar Real Estate Komersial untuk berhijrah ke blockchain. JNTR juga disokong di pintu belakang oleh Commercial Real Estate melalui hubungan silang dengan sekuriti Jointer, JNTR / ETN dan JNTR / STOCK. 

S4: Beritahu kami lebih lanjut mengenai teknikal JNTR, terutama proses pencetakan, dan bagaimana ia mengekalkan nilainya melalui Jointer Liquidity economy?

Yoda: Jointer membina lebih daripada 52 kontrak pintar ke dalam ekosistem token yang mencipta token yang paling banyak dibuat secara kewangan dalam sejarah cryptocurrency. Token JNTR direka dengan kontrak anti-manipulasi dengan cara yang membatasi nilai muka token daripada terus menurun. Pengambilan harian untuk JNTR ditentukan oleh salah satu daripada 52 kontrak pintar dan berdasarkan prestasi lelongan Jointer semalam.. 

S5: Apakah faedah mengambil bahagian dalam Jointer Auctions, dan bagaimana pelabur boleh bergabung?


Yoda: Yang perlu dilakukan oleh pelabur adalah pergi ke Jointer.io dan klik “Invest.” Ini adalah peluang yang baik bagi para pelabur kerana kami telah membuat token dengan nilai nominal yang tidak dapat dimanipulasi dan tidak boleh turun. Kami juga menyediakan perlindungan negatif 90% ke dalam lelongan dan semua pelabur menerimanya dengan serta-merta. Perlindungan downside adalah apabila dana pelabur terkunci dalam kontrak pintar yang melindungi 90% pelaburan. Setelah pelabur berpuas hati dengan prestasi JNTR, perlindungan negatif dapat dikeluarkan dan pelabur dapat terus memegang atau mempertaruhkan token tersebut untuk memperoleh lebih banyak JNTR. 

S6: Saya membaca bahawa Jointer memperkenalkan taruhan fleksibel yang memberikan 10% APY terus ke token JNTR / b. Bagaimana ianya berfungsi?

Yoda: Kami tidak mahu pengguna perlu menghantar token mereka ke dalam kontrak untuk mendapatkan ganjaran, tetapi kami ingin memberi ganjaran kepada mereka kerana memegang salah satu token jambatan JNTR. Itulah sebabnya Jointer berkembang menjadi JNTR / b, kontrak pintar yang membolehkan pengguna memperoleh 10% APY hanya dengan memegang JNTR / b di dompet mereka. Penggunaan secara besar-besaran haruslah sederhana, tidak sukar. 

S7: Haruskah kita menjangkakan munculnya lebih banyak penyelesaian berkuasa DeFi di sektor harta tanah dalam masa terdekat? Sekiranya demikian, apa perubahan lain yang dapat dibawa DeFi ke meja?

Yoda: Masa depan DeFi akan lebih matang dan kita akan mula melihat watak-watak yang kurang dikenali tanpa nama muncul produk copy-cat baru. Seiring dengan perkembangan DeFi, begitu juga dengan penyelesaian teknologi, misalnya Jointer membina 52 kontrak pintar di atas protokol pertukaran asas untuk sistem Jointer Liquidity Reserve untuk memberikan kecairan tanpa had dan nilai muka yang tidak pernah dapat berkurang.

Mengenai Yoda:

Yoda adalah usahawan bersiri yang bakatnya untuk mengembangkan idea dan penyelesaian berkesan telah berjaya mengembangkan lima syarikat dengan tiga jalan keluar yang berjaya. Beberapa tahun yang lalu, dia berpindah ke Silicon Valley, CA dan belajar sendiri untuk fasih berbahasa Inggeris. 

Selain minat untuk memulakan, hobi Yoda adalah membina mekanisme kewangan yang terdesentralisasi, di mana sekali lagi, mengajar dirinya dan belajar dari profesional lain, dia telah menganalisis dan membuat aplikasi tokenomik sempurna untuk kehidupan seharian.. 

Permulaan Yoda, Jointer.io, dimulakan secara tidak sengaja setelah dia membina algoritma untuk kegunaan peribadi untuk menyelesaikan masalah bagaimana mengenal pasti peluang-peluang Harta Tanah Komersial yang paling menguntungkan. Ini berubah menjadi Elemen Zero Network yang bermula dari keperluan Jointer untuk memberikan para penggunanya penyelesaian untuk pertukaran dan pembayaran cryptocurrency yang stabil dan terdesentralisasi. 

Setelah kedua-dua DAO ini dibuat, kekuatan kejuruteraan kewangan Yoda, menggabungkan kedua-dua syarikat untuk membina penyelesaian sindikasi DeFi yang benar-benar terdesentralisasi yang dapat digunakan untuk industri yang tidak terkira banyaknya, termasuk Insurans, gadai janji, pinjaman pelajar, syarikat permulaan dan banyak lagi.

Penafian Kandungan yang disajikan mungkin merangkumi pendapat peribadi penulis dan tertakluk kepada keadaan pasaran. Lakukan penyelidikan pasaran anda sebelum melabur dalam cryptocurrency. Penulis atau penerbitan tidak bertanggungjawab terhadap kerugian kewangan peribadi anda.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector