TokenStars 2020: melancarkan peluang baru untuk peminat dan pemain yang meningkat

Sudah 3 tahun sejak TokenStars projek dilancarkan, dan hari ini ia adalah platform yang benar-benar berfungsi! Ia membantu mengumpulkan dana untuk ahli sukan pemula dan menghubungkannya dengan peminat. Hari ini platform menyatukan lebih dari 50 PRO sukan dan bintang yang meningkat dengan beribu-ribu peminat.

Banyak ahli sukan muda kekurangan kewangan, diperlukan untuk beralih ke sukan profesional: kehabisan dana mereka sendiri, mereka sering gagal menjadi tumpuan agen sukan konvensional yang mungkin mengabaikan bakat masa depan. TokenStars mahu ini berubah, jadi platform pengurusan bakat perintis diciptakan yang menggunakan teknologi blockchain dan, sebenarnya, adalah agensi sukan generasi seterusnya. Platform ini merangkumi 10 modul (pengakap, pengundian, kelab peminat, lelongan dll) – Menggabungkan modul ini memungkinkan untuk membina tahap interaksi yang berbeza antara peminat, pemain dan profesional industri sukan. 

Kelebihan unik TokenStars adalah model peningkatan pemain. Platform ini dapat digunakan oleh pelatih remaja, ibu bapa dan peminat di seluruh dunia, yang ditawarkan kesempatan untuk menjadi ‘pengakap’ membantu anak-anak membina karier sukan mereka dan memohon sokongan kewangan. Sekiranya peminat dan pengakap menunjukkan usaha aktif dalam mencari bintang sukan yang semakin meningkat, mereka akan mendapat penghargaan mereka. 

Untuk menandatangani kontrak dengan TokenStars, pemain junior harus melewati beberapa peringkat kelayakan, termasuk peringkat pengundian masyarakat, di mana pemegang token dapat memutuskan apakah pemain tertentu harus dikontrak atau tidak. Oleh itu, peminat sebenarnya memainkan peranan sebagai pakar, seperti yang ada di agensi sukan.

“Sejak melancarkan modul Talent untuk menyokong calon junior, kami telah menerima permohonan sokongan kewangan dari lebih dari 50 pemain tenis belia, – Philipp Tsagolov, CEO TokenStars, mengatakan, – Semua junior tersebut sudah memiliki pengalaman dalam pertandingan antarabangsa dan berada di peringkat teratas 400 pembayar dalam Peringkat Junior ITF. Kami bergantung pada data analisis dan kepakaran jurulatih profesional, serta pendapat ahli komuniti kami, untuk memilih atlet yang paling menjanjikan, termasuk yang lain dalam sukan lain – pada akhir tahun 2020 TokenStars menandatangani kontrak sokongan bakat dengan 15 pemain, beberapa di antaranya mereka sudah mula menyertai pertandingan profesional ”. 

Inti lain TokenStarsKawasan perniagaan mewujudkan platform untuk interaksi peminat dan bintang sukan. Khususnya, peminat boleh menjadi ‘promoter’ untuk dapat mengambil bahagian dalam mengembangkan media pengiktirafan pemain. Promotor mempunyai beberapa tugas – misalnya, untuk membuat gambar media sosial, dan mendapat penghargaan atas sumbangan aktif mereka. Promotor berusaha untuk menarik lebih banyak penonton dan meningkatkan populariti media pemain, yang juga merupakan cara untuk mendapatkan lebih banyak kontrak iklan. Sebagai contoh, pemain tenis Veronika Kudermetova, yang merupakan salah satu atlet pertama yang menyertai TokenStars, sudah mempunyai pengalaman bekerjasama dengan jenama seperti Siberian Wellness dan Confael.

Bukan hanya pemain tenis, tetapi juga ahli sukan lain adalah rakan kongsi platform, antaranya adalah pemain bola sepak dan PRO poker. Sebagai contoh, TokenStars membantu meningkatkan penglibatan peminat selebriti bola sepak seperti João Klauss, Aleksey Sutormin, Otavio Monteira, Sergey Kornilenko dan lain-lain. 

Selain melakukan beberapa tugas promosi, peminat dapat menggunakan platform untuk mendapatkan akses ke pengalaman unik yang ditawarkan oleh bintang, seperti sesi latihan eksklusif dengan pemain kegemaran membeli beberapa barang langka yang ditawarkan oleh ahli sukan.

“Semasa kami melancarkan TokenStars, bersama dengan pengasas projek, kami ingin membuat platform, yang memungkinkan komunikasi dan pertunangan antara bintang dan peminat sukan. – Pavel Stukolov, mantan Ketua Pegawai Eksekutif TokenStars mengatakan, – Saya sangat gembira kerana pasukan projek sedang berusaha untuk mengembangkan platform, jadi peminat mempunyai akses kepada pengalaman yang tiada tandingannya dan dapat memberikan sokongan karier kepada para pemain junior yang menjanjikan “.

TokenStars peminat sudah berpeluang menjadi tuan rumah sejumlah acara menarik, sejak projek ini dilancarkan. Antara acara ini ialah perbincangan video dengan pemain bola sepak, siri bengkel profesional dengan PRO poker terbaik, beberapa pertandingan dan permainan dengan salah satu pemain tenis Rusia terbaik – Veronika Kudermetova, dan aksesori permainan yang sahih dengan tandatangan bintang sukan.

“2020 adalah cabaran yang sukar, tetapi kami menemui sejumlah peluang baru, – Philipp Tsagolov, CEO TokenStars, mengatakan, – Kami melihat vektor pertumbuhan baru untuk TokenStars baik dalam menyokong pemain yang semakin meningkat, dan dalam membolehkan pertunangan antara peminat dan bintang sukan. Kami merancang untuk berkembang lebih jauh, untuk melaksanakan rancangan yang disediakan dalam strategi kami – untuk memperluas portfolio aktiviti kami dalam sukan, menarik lebih banyak ahli sukan dengan pengalaman dan cita-cita, lebih banyak peminat dan untuk memanfaatkan peluang terobosan baru tahun depan dengan sebaiknya.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector