PR: Ulasan ABCC Token [AT]

Pasaran Cryptocurrency masih dalam peringkat baru tetapi penggunaan aset digital hanya meningkat setiap hari. Terdapat lebih dari seribu token di pasaran hari ini. Walau bagaimanapun, token yang diperkenalkan oleh bursa semakin mendapat populariti.

Beberapa sebutan penting ialah Binance Coin (BNB), KuCoin Shares (KCS), dan Huobi Token (HT).

Sebab di sebalik populariti token ini adalah kestabilan yang mereka tawarkan berbanding dengan token lain semasa trend menurun di pasaran. Lebih-lebih lagi, kerana alasan pertukaran kripto diperlukan untuk memperdagangkan token dan duit syiling, keperluan dan populariti pertukaran semakin mendorong nilai token.

Token ABCC (AT): Token Asli ABCC Exchange

ABCC Exchange (ABCC) adalah pertukaran cryptocurrency yang akan datang dengan token asalnya Token ABCC (AT).

AT adalah komponen penting dalam ekosistem pertukaran crypto ini. Peranan yang dimainkan oleh token ini adalah untuk mencipta dan berkongsi nilai dalam komuniti dan seterusnya membina kata sepakat.

Harga pembukaan token semalam adalah 0,5 USD dan ia telah melonjak 40 peratus ketika pelabur memasuki token pertukaran ini.

Token AT adalah titik pusat pertukaran ABCC yang melibatkan pelbagai pihak berkepentingan, pelabur runcit dan institusi, pasukan projek blockchain, media antara lain. Seperti yang dinyatakan oleh pasukan ABCC,

“Dengan bantuan AT, ABCC akan mengintegrasikan pemangku kepentingan yang berlainan dalam satu komuniti yang terintegrasi erat, menemukan, dan melepaskan nilai dengan cara yang mantap dan mampan.”

Token tersebut akan bertindak sebagai penyokong persetujuan di antara pihak berkepentingan. Untuk membina konsensus yang kuat dan tahan lama, para peserta akan bekerjasama dan bertukar sumber serta nilai antara satu sama lain.

Sebagai token utiliti berfungsi, AT adalah media di mana pelbagai pihak yang terlibat akan berkongsi nilai secara terbuka dan mudah. Ini akan memastikan bahawa nilai mengalir dengan lancar ke seluruh ekosistem sementara lebih banyak nilai diciptakan dalam proses tersebut.

Nilai kepada pelabur AT

Dari segi pelaburan, seorang pelabur AT akan diberikan pelbagai hak. Pertukaran ini telah mewujudkan satu set faedah untuk pemegang tokennya.

  • Ahli AT akan diberi 80% daripada yuran perdagangan harian berdasarkan pegangan peratusan AT 7 hari pemegang.
  • Pemegang AT akan mendapat keuntungan dari Airdrops dan ABCC akan menyiarkan semua token gula-gula dari projek. Pertukaran telah mengumumkannya pertama di Airdrop bernilai 150,000 USDT.
  • Para ahli akan diberi hadiah selanjutnya dengan 100 peratus gula-gula yang diterima dari projek blockchain.
  • Anggota juga akan diberi peluang untuk mengambil bahagian dalam penjualan token dan peluang perlombongan yang disokong oleh pertukaran.
  • Para ahli juga akan dijemput untuk memilih pemilihan syiling untuk tujuan penyenaraian setiap bulan. Di sini, 1 AT akan sama dengan 1 Undi.
  • Bagi Ahli yang berdagang melalui Trade-to Mine (ToM) akan dapat meningkatkan daya perlombongan mereka dengan menggunakan Tiket Penguatan Kuasa Pengiraan ABCC.

Ini bukan semua. Syarikat itu juga mempunyai rencana untuk melancarkan Program Penambang AT AT sebagai bagian dari Trade-to-Mine (ToM). Mereka akan menjadi pemula dalam ekosistem AT sambil memberikan pelbagai hak seperti perkakasan perlombongan eksklusif dan kekuatan pengiraan yang dipertingkatkan. Maklumat lanjut untuk perkara yang sama akan dikeluarkan pada bulan Ogos.


Selain itu, pertukaran juga akan terbuka untuk diperdagangkan kepada pengguna API. Pengguna ini akan mengoptimumkan pengalaman perdagangan pengguna bursa dengan memudahkan kecairan.

AT bermula dengan baik

Dikeluarkan pada 25 Julai, token siap memasuki pasaran crypto. Pada asas awal, dibandingkan dengan pertukaran lain di mana token meningkat dalam jangka pendek tetapi penurunan dalam jangka panjang, nilai AT dapat bertahan dalam jangka panjang. Selain mengundi, dari segi nilai aplikasi, pengganti USDT ini akan digunakan dalam aktiviti pertaruhan dan platform juga.

Selain itu, di bidang ekologi, institusi pelaburan, media, dan pihak berkepentingan projek juga akan memungkinkan mereka mencapai konsensus super alliance.

Secara keseluruhan, ABCC memberi tumpuan untuk bekerja dengan pasukan, rakan kongsi dan pelabur untuk membina ekosistem AT yang sihat, mantap dan mampan.

Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai ABCC Token (AT), pergi ke sini https://abcc.com/about_at

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector