Membiayai perjalanan anda seterusnya ke destinasi pelancongan panas ini dengan Aplikasi Desentralisasi yang ringkas

Musim panas hampir tiba. Bagi sesetengah orang, jadual perjalanan sudah siap. Banyak yang lain mencari destinasi yang tepat untuk mewujudkan percutian seterusnya. Walaupun ada yang sibuk menabung dan berjuang untuk memenuhi keperluan – yang pada akhir artikel ini tidak akan menjadi masalah lagi. Terima kasih kepada “Perjalanan Airsave“.

Ketika memutuskan untuk memutuskan percutian anda yang seterusnya, setelah kewangan, bahagian yang paling sukar adalah menentukan destinasi. Mengecilkan senarai destinasi yang panjang lebih senang daripada dilakukan.

Senarai tahun ini merangkumi banyak benua, sama ada di Asia, Eropah atau Australia. Bandar Baku yang moden namun abad pertengahan, muzium etnologi Berlin yang luas atau kanggaru kung-fu di Australia; siapa tahu, anda mungkin akan berakhir di salah satu tempat ini pada musim panas akan datang. Bahagian yang paling penting – cara menyimpan untuk percutian ini dengan “Airsave Travel” juga akan dibincangkan semasa kami meneruskan.

Tanpa basa-basi lagi, mari terus menuju ke senarai destinasi percutian terpanas 2019.

Baku

Tempat paling panas untuk dikunjungi tahun ini adalah ibu kota Azerbaijan bernama Baku. Terletak di wilayah Caucasus di Eurasia, negara ini berada dalam senarai tempat pelancongan yang paling pesat berkembang. Walaupun ibukota moden, Baku memaparkan daya tarikan bangunan era abad pertengahan dengan sejarah menarik untuk anda terungkap. Bandar ini terkenal dengan seni dan budaya yang pelbagai dan rasa kosmopolitan. Beberapa tempat yang mesti dikunjungi di Baku adalah Menara The Maiden, City Boulevard, Istana Shirvanshah dan Taman Nasional Gobustan. Teruskan sekiranya anda ingin tahu bagaimana anda dapat membiayai perjalanan anda ke Baku dengan “Airsave Travel”.

Berlin

Berlin, ibu kota Jerman yang terkenal dengan masa lalu yang bergelora, berada di tempat ke-2 dalam senarai destinasi pelancongan terpanas kami pada tahun 2019. Muzium Archaic, mercu tanda budaya, kehidupan malam liar, dan sejarah yang luas menjadikan Berlin sebagai tempat panas. Monumen dan muzium di bandar ini pasti akan memberi pengunjung pemandangan terang-terangan mengenai sejarah yang penuh kegelisahan yang telah dilaluinya selama ini. Sekiranya anda memilih Berlin sebagai destinasi percutian anda yang seterusnya, jangan lupa untuk mengunjungi tempat-tempat berikut: Memorial Soviet di Treptower Park, Tembok Berlin di East Side Gallery, peringatan Holocaust dan Brandenburg Gate. Biarkan “Airsave Travel” membantu anda membiayai perjalanan ini.

Sydney

Sydney, permata mahkota Australia, berada di tempat ke-3 dalam senarai destinasi pelancongan terpanas tahun 2019. Garis pantai negara ini membentang sejauh hampir 37.000 km, dengan tidak kurang dari 11.011 pantai. Negara yang sungguh mengagumkan! Walau bagaimanapun, jika anda berada di Sydney, The Opera House diikuti dengan lawatan ke Royal Botanic Garden harus berada di atas jadual perjalanan anda, jika tidak, anda akan kehilangan banyak masa. Dana perjalanan anda ke Sydney dengan “Airsave Travel.” tanpa banyak kerumitan.

Cara membiayai percutian anda seterusnya?


Tidak semua orang di dunia ini cukup bernasib baik kerana dilahirkan kaya. Bagi mereka yang kaya, perjalanan ke destinasi ini mungkin tidak menjadi masalah. Namun, bagi peminat perjalanan yang bekerja 9 hingga 5 tahun, pembiayaan untuk perjalanan tersebut mungkin memakan masa berbulan-bulan, jika tidak bertahun-tahun. Di sinilah teknologi sangat berguna – terima kasih kepada Airsave Travel kerana menjadikan perjalanan dan pelancongan menjadi lebih mudah. Airsave Travel, aplikasi mudah alih mudah yang terdapat di App store, membolehkan anda menjimatkan dan menjana wang supaya anda dapat memenuhi impian anda dengan senang mengunjungi Baku, Berlin atau Sydney. Yang perlu anda lakukan ialah mendaftar, merujuk aplikasi kepada rakan anda dan mula menyimpan dan menjana pendapatan.

Tersedia di App Store sejak 2017, versi terdesentralisasi baru Airsave Travel menggunakan koin Airsave Travel Coin (ASTC) asli, akan tersedia tidak lama lagi. Anda akan melihat betapa mudahnya Airsave Miles dan ASTC dapat menggandakan pendapatan perjalanan sebenar anda sambil mengesan baki maya dan sebenar dalam masa nyata.

Airsave Travel melancarkan Tawaran Pertukaran Awal pada 1 Mei 2019 untuk membiayai projek terdesentralisasi. Sudah tiba masanya anda mengemas beg anda, membuat jadual perjalanan dan memasang Airsave Travel untuk melabur dan menjana pendapatan yang besar!

Anda boleh membeli token ASTC di Pertukaran pasar raya pada 1 Mei dan 31 Julai 2019.

Ini adalah siaran akhbar berbayar. Lakukan kajian anda sendiri berkaitan dengan syarikat yang dipromosikan atau mana-mana sekutu atau perkhidmatannya yang disebutkan dalam siaran akhbar. Coingape.com tidak bertanggungjawab terhadap kerosakan atau kerugian anda.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector