Muat Semula Sabtu dengan Stefan – Pusingan Perjudian Crypto Mingguan (Minggu 47)

Apabila kita melihat dunia teknologi, nampaknya setiap hari adalah Krismas. Nah, Krismas dalam arti bahawa ia penuh dengan suasana, hadiah (produk), dan keajaiban (pengembangan) yang luar biasa. Dan perkembangan yang luar biasa inilah yang akan kita bahas dalam penggabungan ini!

Baca mengenai ramalan harga, desentralisasi, dan perjudian crypto. Mari mulakan perbincangan mingguan ini.

Penyelidikan Circle Pada Pasar Ramalan Berpusat dan Terdesentralisasi

Circle Internet Financial menerbitkan catatan di mana mereka membandingkan pasaran ramalan berpusat dan terdesentralisasi. Pasaran ramalan sangat popular kerana mereka memberi peluang kepada pelabur untuk mendapatkan pendapat yang tepat dan boleh dipercayai. Perkara utama adalah bahawa pasaran ramalan terpusat lebih mahal, dengan bayaran penggunaan rangkaian antara 3% hingga 10% keuntungan. Tetapi, pasaran ramalan terpusat berurusan dengan “wang sebenar,” dan kerugian yang begitu nyata, sementara crypto mengekalkan aura tak ketara bagi kebanyakan pelabur. Pada akhirnya, pelaburan bukanlah jalan sehala, dan setiap pelabur harus menggunakan yang paling sesuai dengan mereka.

XRP Telah Memotret Bitcoin (BTC)

2018 adalah dan masih merupakan tahun yang mengagumkan untuk Bitcoin. Bitcoin melebihi hampir semua syiling lain, menyimpan harganya sementara yang lain kehilangan hampir 90% dari nilai harga mereka. Namun, keseluruhan kepercayaan terhadap Bitcoin berantakan semasa “perang hash” antara Craig Wright dan Roger Ver. Sekarang, sebagai Bitcoin apabila terdapat bukti pemusatan Bitcoin, lebih banyak orang cenderung untuk melabur dalam XRP. Juga, XRP akan mendapat tempat yang tepat dalam industri perbankan. Kemudian, apabila XRP mendapat tempat di industri arus perdana, tidak menjadi perkara biasa jika XRP membalikkan Bitcoin menjelang akhir tahun.

Pedagang yang bertaruh 2-ke-1 Bitcoin Cash Fork Akan Menyebabkan Penurunan Harga

Walaupun banyak pengekod, penjudi, dan peminat crypto sangat berminat dengan crypto, nampaknya politik menyerang syurga ini hilang. “Perang hash” antara Craig Wright dan Roger Ver mungkin akan menyebabkan Bitcoin Cash terbahagi dua cryptocurrency berbeza. Pada gilirannya, petunjuk untuk jangka panjang dan seluar pendek BCH mencapai tahap tertinggi sepanjang masa. Dan, ini mendorong beberapa senario mengenai masa depan Bitcoin Cash, dan juga beberapa senario masa depan. Tetapi, seperti biasa dengan crypto, hanya masa yang akan menceritakan kisah di sebalik garpu.   

Ciptakan Realiti Anda dengan Decentraland

The Platform berasaskan blockchain Ethereum Decentraland akan menjadi tuan rumah platform VR terbuka yang akan membolehkan pengguna membuat kenyataan mereka. Dan walaupun belum dilancarkan secara rasmi, peminat kripto sudah boleh menawar tanah di ruang permainan. Tanah tersebut telah dilelong di token ERC20 permainan $ Mana. Untuk menjadikannya lebih menarik, pelanggan bahkan akan mendapat kontrak yang melindungi pelabur dan pemberi pinjaman. Dagangan dalam permainan adalah perkara pertama yang dibayangkan oleh Sakamoto. Walaupun semuanya bagus, masih terlalu awal untuk membincangkan hasil Decentraland.  

Ran Neuner Nasihatkan Anda Untuk Membeli XRP

Sepertinya tidak ada yang berdiam diri semasa perang hash, dan itu memang memprovokasi Ran Neuner. Tuan rumah “Crypto Trader” masuk di Twitter, dan mendakwa bahawa pelabur crypto harus berpindah dari BTC dan Bitcoin Cash, dan melabur secara eksklusif dalam XRP. Drama ini benar-benar nyata, kerana ia pergi ke komuniti kripto Twitter, di mana tweet itu menimbulkan pendapat yang kontroversial. Tidak ada yang boleh menyalahkan Neuner atau masyarakat. Betapa mengasyikkan dunia cryptocurrency.

Permainan Esports Dan Kasual Menuju Peralihan Ke Blockchain

Dengan penerokaan permainan dalam talian dan blockchain, nampaknya kesatuan mereka tidak dapat dielakkan. Dan itu tidak terlalu mengejutkan, ketika anda melihat cara permainan berubah sejak beberapa dekad yang lalu. Itulah sebabnya hanya masalah perkahwinan Esports dan blockchain akan berlangsung. Sudah pasti, ia akan membuat langkah pertama semasa kejohanan ChallengeMe. Ia akan berlangsung selama tiga bulan, dan pasukan akan bertanding di Counter-Strike: Global Offensive, yang akan dihoskan oleh Unikrn.


Ketua Pegawai Eksekutif Binance Menggandakan Bitcoin Bull Run  

Ripple benar-benar menggegarkan dunia crypto minggu lalu. Semua pemain industri yang benar-benar penting, termasuk Ketua Pegawai Eksekutif Binance Changpeng Zhao dan mendakwa berlari lembu lain, ketika dia muncul di rancangan popular “Crypto Traders.” Namun, CZ mendakwa dia tidak tahu apa pemangkinnya atau mengapa ia akan berlaku, tetapi CZ yakin ia akan berlaku. Namun, CZ tidak jelas kapan ia akan berlaku, tetapi masih yakin bahawa bull bull akan datang.

Muat Semula Sabtu dengan Stefan - Pusingan Perjudian Crypto Mingguan (Minggu 47)

Penganalisis Kewangan Gary Shilling Shorts Bitcoin

Penganalisis kewangan Gary Shilling, dari syarikat pelaburan terkenal “A. Gary Shilling & Co, “adalah kekurangan Bitcoin. Dia percaya itu semua skema Ponzi yang hebat. Shilling mendasarkan alasannya pada kumpulan argumen yang sama sekali berbeza, yang lebih dekat dengan “penalaran kewangan tradisional.” Pertama, dia mendakwa dia tidak memahami Bitcoin, dan tidak akan melabur dalam sesuatu yang tidak dapat dia fahami, maka itu bukan simpanan nilai, media pertukaran, dan ia tidak diterima secara universal. Di tengah kegilaan Ripple minggu ini, mendengar nasihat penatua industri mungkin bukan perkara buruk.

Dan itulah untuk perbincangan mingguan ini. Nantikan minggu depan apabila banyak perkara akan mendapat ketetapannya. Sampai jumpa lagi, penjelajah dari dunia crypto.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map