Bagaimana untuk mula bekerja dengan Dapps untuk pelajar?

Cryptocurrency adalah mata wang maya atau digital yang digunakan sebagai kriptografi untuk memastikan keselamatan pemindahan wang. Ia mempunyai ciri keselamatan yang dipertingkatkan yang menyukarkan pemalsuan. Ini dimaksudkan untuk menjadi saluran pertukaran dan menggunakan kriptografi untuk memastikan keselamatan transaksi wang melalui internet. Ia juga membantu mengawal penciptaan unit mata wang baru. Terdapat juga beberapa kursus Dapps hebat yang boleh anda gunakan untuk anda dan membolehkan anda memahami aplikasi terdesentralisasi dan aplikasi blockchain lain.

Terdapat banyak aplikasi dalam talian. Dari satu, malah ada aplikasi yang membantu anda membuat kerja rumah sehingga anda dapat mengatakannya bersetuju untuk membuat kerja rumah saya dan membantu anda dengan semua kertas kerja yang membosankan! Kerja rumah untuk anda tidak perlu lagi mengerikan. Anda boleh mendapatkan bantuan kerana kertas kerja rumah dapat dilakukan dalam beberapa minit dengan perkhidmatan esei.

Pertama, fahami apa itu rantai blok:

Cryptocurrencies menggunakan protokol kriptografi. Protokol-protokol ini juga dapat didefinisikan sebagai kod kompleks yang memungkinkan penyulitan pemindahan data dan memungkinkan pertukaran wang yang selamat. Pembangun kod-kod ini menggunakan prinsip-prinsip kejuruteraan komputer dan matematik yang maju yang membolehkannya tidak dapat dipecahkan. Oleh itu, adalah sukar untuk menduplikasi cryptocurrency. Kod-kod tersebut menjadikan pengguna cryptocurrency tanpa nama dan transaksi serta aliran yang mencabar untuk mengesan kembali kumpulan orang tertentu.

Mata wang ini mempunyai kawalan yang terdesentralisasi. Ini bermaksud bahawa mereka tidak dikawal oleh pemerintah seperti bentuk mata wang lain yang digunakan secara tradisional. Nilai bekalan mereka dikawal oleh pengguna lain melalui aktiviti mereka. Kod menyediakan protokol yang mengatur penggunaan mata wang. Oleh itu, ini tidak dikawal oleh bank pusat atau pihak berkuasa lain yang mengatur bentuk mata wang tradisional lain. Kegiatan pelombong yang mempunyai pengalaman luas menggunakan transaksi rekod kuasa pengkomputeran yang diterima oleh unit cryptocurrency yang baru dibuat dan pengguna lain membayar yuran transaksi yang penting untuk kestabilan dan kelancaran fungsi mata wang.

Penting untuk diperhatikan bahawa cryptocurrency digunakan untuk menukar mata wang fiat di pasaran khas. Ini bermaksud bahawa mata wang mempunyai kadar pertukaran yang berubah-ubah dengan mata wang utama di dunia seperti dolar, pound Britain dan euro antara lain. Walaupun jurutera cuba memastikan mata wang ini selamat, selalu ada kemungkinan besar akan ada beberapa bentuk penggodaman yang mengakibatkan pencurian mata wang digital.

Berikut adalah beberapa Dapp yang paling popular

Sekiranya anda tertanya-tanya bagaimana Dapp berfungsi dan mengapa anda harus menggunakannya, berikut adalah senarai yang paling popular di pasaran:

  • Tronbet
  • 888tron
  • Steemer
  • Ubat-ubatan
  • PembuatDAO
  • Partiko
  • Token perhatian asas
  • Steem raksasa
  • Status
  • Actifit
  • Aplikasi Geon
  • DTube
  • Rangkaian Kyber
  • OX
  • Kesatria Eos

Apa yang akan anda pelajari dalam kursus ini?

Aplikasi desentralisasi (Dapps) membolehkan anda meneroka tanggapan bahawa pelayan blockchain adalah asas dan langkah pembelajaran untuk belajar bagaimana mengendalikan pelayan blockchain. Dalam kursus ini, anda belajar bagaimana mewujudkan rangkaian nod peer-to-peer dan cara memasang pelayan blockchain itu sendiri. Sebelum menggunakan Dapp anda di rangkaian awam, anda juga harus mengujinya di rangkaian tempatan. Bahagian terbaik mengenai belajar pengembangan Dapps adakah dalam seminggu, anda akan mempelajari semua yang perlu anda ketahui dan juga membolehkan anda berlatih cukup untuk membuat aplikasi anda sendiri.

Pembangunan truffle

Hanya dalam 4 jam, anda akan memahami semua yang anda perlukan untuk belajar mengenai pengembangan truffle.

Kursus ini juga membolehkan pelajar meneroka persekitaran yang mesra pengguna di mana truffle membolehkan mereka mengembangkan dan menguji aplikasi ini. Beberapa arahan utama yang akan anda terokai termasuk: mengembangkan, menyusun, memasukkan, memindahkan dan menguji. Ini akan dipelajari dengan parameter apa pun dan dengan truffle di hadapannya. Dalam modul ini, kami juga menggambarkan apa yang perlu dikembangkan dan diuji Dapps yang lengkap.

Penambahbaikan reka bentuk


Anda hanya memerlukan 2 jam untuk menyelesaikan modul ini. Anda juga mempelajari beberapa amalan terbaik yang juga merangkumi kontrak kecil yang akan diperbaiki oleh Dapps dan yang akan meningkatkan reka bentuk asas Dapp anda dengan ketara.

Model aplikasi

Ini hanya memerlukan masa sekitar 5 jam untuk disiapkan. Untuk modul ini, anda mengetahui lebih lanjut mengenai cadangan penambahbaikan Ethereum dan proses ERC yang diperlukan untuk memastikan blockchain Ethereum dikemas kini. Di sini, anda juga meneroka ERC 20 standard untuk semua token Dapps dan ERC721 untuk token bukan fungible.

Pemahaman yang lebih baik mengenai kunci Peribadi

Ia memerlukan anda meluangkan lebih banyak masa untuk memahami. Setiap pemegang cryptocurrency biasanya mempunyai kunci peribadi. Kunci ini digunakan untuk mengenal pasti mereka dan membolehkan mereka bertukar unit. Pengguna dibenarkan membuat kunci peribadi mereka dengan nombor berformat keseluruhan yang panjangnya antara 1 hingga 78 digit. Penjana nombor rawak adalah sistem juga dapat membuat kunci untuk sesiapa sahaja yang menginginkannya. Setelah seseorang memperoleh kunci, mereka dibenarkan untuk menghabiskan dan mendapatkan cryptocurrency. Tanpa kunci ini, pemegang tidak dapat menukar mata wang kripto mereka, dan dengan itu pegangan mereka tidak akan bernilai sehingga mereka mendapat kunci.

Kesimpulannya

Kod sumber mereka direka sedemikian rupa sehingga cryptocurrency secara automatik diterjemahkan kepada jumlah daya perlombongan yang digunakan untuk membuat salinan blockchain baru. Apabila daya perlombongan meningkat, penciptaan cryptocurrency menjadi lebih sukar dan mudah untuk membuat kuasa perlombongan berkurang. Tujuannya biasanya untuk membuat selang antara penciptaan rantaian blok pada tahap stabil yang telah ditentukan. Inilah sebabnya mengapa pembelajaran aplikasi Dapp sangat penting.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector