Lapan daripada Pelabur Cryptocurrency Terkenal di Dunia

Senarai pelabur Bitcoin dan cryptocurrency terkenal yang akan anda baca menyebarkan penggunaan dengan lebih banyak cara daripada satu. Orang-orang ini bukan sahaja mampu membeli aset digital dalam jumlah yang lebih besar, yang tentunya menurunkan bekalan dan meningkatkan permintaan projek kripto yang paling menarik di dunia, mereka juga dapat mempromosikannya menggunakan gambar dan rupa mereka. Ini bermaksud pemula mencari media sosial untuk apa sahaja yang sedang tren mendengar tentang terminologi blockchain dan cryptocurrency untuk pertama kalinya melalui personaliti kegemaran mereka dalam pelbagai genre dan minat termasuk teknologi, muzik, sukan dan budaya yang popular pada umumnya.

Itulah sebabnya kami memutuskan untuk memberi penghormatan kepada orang-orang ini. Mereka dapat memberikan platform kepada projek dengan serta-merta. Walaupun banyak yang berpegang teguh pada anjing teratas dalam industri seperti Bitcoin, ada yang mempromosikan projek lain yang kurang terkenal yang sememangnya mungkin ada yang ingin disampaikan ketika mendesentralisasi dunia di masa depan. Itu boleh menjadi lebih baik atau lebih buruk bergantung pada perspektif seseorang.

Walaupun begitu, sudah tiba masanya untuk menghadirkan beberapa pelabur Bitcoin dan cryptocurrency yang paling terkenal di dunia.

Gwyneth Paltrow

Apabila dia tidak membicarakan manfaat kesihatan cendawan ajaib atau Whim Hof ​​yang bernafas pada siri dokumentari bertema Goop Labs, Paltrow melabur dalam cryptocurrency. Dia mungkin pemegang Bitcoin memandangkan penglibatannya sebagai penasihat dan pelabur dengan syarikat aplikasi dompet Bitcoin Abra.

Pitbull

Pitbull diumumkan pada April 2018 bahawa dia akan terlibat dengan syarikat bernama eMerge Americas. Kerjasama itu akan dilancarkan untuk melancarkan projek crypto yang bertujuan untuk mengubah cara peminat dan syarikat membayar muzik. Projek ini akan dipanggil Smackathon. Pitbull menyokong industri muzik dengan cara yang baru dan menarik. Siapa tahu dia mempunyai kecenderungan untuk teknologi?

Jutawan Mark Cuban dan Pelakon Ashton Kutcher

Mark Cuban memiliki Dallas Mavericks NBA dan Ashton Kutcher terkenal dengan peranannya di Show 70’s Show dan siri MTV Punk’d. Keduanya memiliki token Unkrn bernilai lebih dari $ 25 juta berkat penyertaan mereka dalam penawaran duit syiling awal pada tahun 2017. Pelaburan Cuba sebahagian besarnya spekulasi kerana dia terlibat dalam sukan. Dia banyak kali berubah fikiran tentang sama ada Bitcoin mempunyai nilai atau tidak.

Snoop Dogg

Snoop Dogg tentunya penyokong gangster Pantai Barat yang terkenal dan peminat ganja. Adalah mudah untuk menganggap bahawa pelaburan crypto-nya ada kaitan dengan salah satu atau, tetapi itu adalah tekaan yang tidak betul. Snoop sebenarnya menerima sumbangan dalam mata wang kripto yang bertujuan menarik minatnya untuk membina liga bola sepak remaja di seluruh California dan di seluruh Amerika.

Rosanne Barr

Ya, dia mungkin ditendang keluar TV karena berkongsi beberapa pendapat kontroversial beberapa tahun yang lalu, tetapi itu sesuai dengan keperibadian Barr. Mengetahui bahawa dia tidak takut untuk berkongsi apa yang sebenarnya dia fikirkan, tidak hairanlah jika seseorang yang bersuara berminat untuk mengambil wang dari tangan pemerintah dan memasukkannya ke dalam Bitcoin. Bintang sitkom adalah salah satu daripadanya.

Drew Carey

Terkenal dengan wataknya yang membintangi pertunjukan The Drew Carey, tuan rumah semasa The Price is Right ditolak ketika cuba membeli sarapan dengan Bitcoin pada tahun 2013. Dia tweet mengenainya sehingga mesti benar. Jadi sama ada dia mengumpulkan Bitcoin atau wang fiat, anda tahu Carey mesti mendapat harga yang besar untuk mengambil alih Bob Barker yang legenda.

Richard Branson

Ketika dia tidak sibuk membina Virgin Galactica, yang secara harfiah bertujuan untuk melancarkan orang kaya ke angkasa dengan bayaran yang sangat besar, Branson kemungkinan akan mengira Bitcoin-nya. Dia melabur $ 30 juta di BitPay bertahun-tahun yang lalu. Itu jumlah yang besar, tetapi sekali lagi, berjumlah $ 30 juta kepada seorang jutawan?

Floyd Mayweather Jr.

Ada yang menganggap Floyd Mayweather Jr. sebagai peninju terhebat sepanjang masa, lebih-lebih lagi daripada Mike Tyson. Bagaimanapun, dia tidak pernah kehilangan pertarungan profesional dalam keseluruhan kariernya dan secara berkala mendapat gaji $ 300 juta untuk acara bayar per tontonan. Dia terkenal kerana memalsukan berapa banyak wang juga, dan sebahagian daripada wang itu datang dalam bentuk Bitcoin, Etheruem dan altcoin lain, seperti yang terkenal di Twitter pada tahun 2017.

Sebutan Terkenal Lain

Berikut adalah beberapa orang terkenal lain yang memiliki cryptocurrency:

  • Bintang bola sepak Luis Suárez.
  • Penghibur Donald Glover
  • Penyanyi / pelakon / pelawak Jamie Foxx
  • Tuan rumah / pelawak Joe Rogan
  • Rappers Nas dan The Game dan banyak lagi…

Di sana anda memilikinya, lapan daripada selebriti terkenal di dunia yang memiliki Bitcoin dan cryptocurrency.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me