5 Kripto Letupan Teratas untuk Dibeli Selepas Separuh Bitcoin Ketiga

kripto untuk dibeli

Pembahagian Bitcoin ketiga berlaku pada Mei 2020. Tetapi sebelum kita menyelidiki kripto untuk dibeli selepas separuh terakhir, mari kita fahami mengapa aset kripto mempunyai masa depan yang cerah sebagai pelaburan.

Secara tradisinya, pembelahan Bitcoin dikaitkan dengan trend kenaikan yang disaksikan di seluruh ruang crypto. Harga kripto, seperti komoditi lain, ditentukan oleh kekuatan penawaran dan permintaan pasaran. Sekiranya penawaran menurun sementara permintaan tetap berterusan, maka harga harus meningkat.

Semasa pengurangan Bitcoin terakhir, jumlah ganjaran penambang menurun dari 12.5 Bitcoins kepada 6.25 Bitcoin. Menurut penganalisis pasaran crypto, peristiwa ini menjadi pemangkin kepada trend kenaikan dengan penawaran yang dijangka meningkat 2.5% pada tahun 2020, kerana Bloomberg sebelumnya dilaporkan. Pada tahun 2021, bekalan dijangka meningkat kurang dari 2%.

Dengan ini, berikut adalah kripto terbaik untuk dibeli selepas acara pembelahan Bitcoin ketiga.

Bitcoin (BTC)

earthnet.ne

Sekiranya anda tertanya-tanya adakah Bitcoin (BTC) masih merupakan pelaburan yang layak pada tahun 2020, jawapannya adalah, “Ya, benar!”

Bitcoin masih merupakan peneraju pasaran dan standard penanda aras di mana setiap crypto yang baru muncul dinilai. Berikut adalah tiga sebab yang baik untuk membeli BTC selepas acara separuh.

Cryptocurrency dijangka menjadi arus perdana, bukan hanya di Wall Street. Bitcoin mempunyai bekalan edaran terhad sekitar 18 juta syiling. Ini menunjukkan bahawa harganya kemungkinan akan meningkat dengan margin yang signifikan pada masa akan datang. Kekurangannya adalah salah satu faktor yang mendorong harga Bitcoin lebih tinggi.

Selain itu, BTC mempunyai permodalan pasaran yang besar, lapan kali lebih besar ($ 121 bilion) daripada Ethereum, mata wang digital kedua terbaik. Bitcoin masih mempunyai jumlah dagangan harian tertinggi, yang menjadikannya lebih mudah diperdagangkan.

Selain itu, apabila cryptocurrency diterima di seluruh dunia, peraturan akan menghancurkan sebahagian besar komuniti crypto. Banyak token penipuan akan berhenti, memberi ruang dan permintaan untuk aset digital yang lebih stabil. Bitcoin adalah cryptocurrency pelopor dan paling dipercayai di ruang crypto. Ini menjadikannya pelaburan yang ideal untuk tahun 2020 dan seterusnya.

Riak (XRP)

mata wang.com

Ripple’s XRP adalah salah satu altcoin yang ditempatkan untuk meraih keuntungan besar pada tahun 2020. Syarikat ini menggunakan teknologi blockchain untuk memudahkan pemindahan wang antara bank dan penyedia pembayaran. Pertukaran aset dan syarikat kripto juga dapat menggunakan XRP untuk memindahkan wang ke seluruh dunia. Oleh itu, Ripple adalah infrastruktur utama di sebalik pembayaran crypto rentas sempadan.

Oleh kerana cryptocurrency mendapat lebih banyak penerimaan di seluruh dunia, Ripple menggunakan lebih banyak pelanggan, termasuk bank. Kerjasama baru-baru ini dengan Bank Negara Mesir hanyalah satu contoh. Apabila lebih banyak bank dan penyedia pembayaran bergabung dalam rangkaian Ripple, permintaan akan meningkat. Ini akhirnya akan menaikkan harga XRP.

Sengkang (DASH)

dash-cryptocurrencycoinhashreporter.com


Dash cryptocurrency muncul sebagai aset utama selepas kemalangan pasaran yang dicetuskan oleh Coronavirus pada bulan Mac. Pada 26 Mac, aset digital meningkat 65.20%. Dash merangkumi asas yang kuat dan latar belakang teknikal yang besar. Ia juga mempunyai bekalan yang beredar rendah, yang merupakan faktor penting untuk dipertimbangkan ketika melabur dalam cryptocurrency. Dengan kira-kira 9.4 juta syiling yang beredar, Dash menduduki tempat ke-19 sebagai salah satu cryptocurrency terbaik di dunia, menurut CoinMarketCap.

Token Perhatian Asas (BAT)

cryptobit.media

Pasangan BAT ke USD adalah salah satu cryptocurrency yang menarik untuk ditonton pada tahun 2020. Aset digital ini dijangka akan memperoleh keuntungan besar berdasarkan trend harga sebelumnya. Penggerak di sebalik duit syiling BAT cukup mudah. Ini memfokuskan pada industri periklanan, yang, seperti saat ini, cukup rusak dan tidak sejajar.

Dalam industri periklanan, insentif untuk pengiklan dan pengguna tidak dikongsi dengan betul. Mereka kelihatan berlari ke arah yang bertentangan. Pengiklan mahu iklan mereka ditonton sementara pengguna ingin melangkau iklan tersebut.

BAT berusaha untuk menyelaraskan industri periklanan digital agar insentif tersebut dapat disesuaikan antara pengiklan dan pengguna.

Untuk mencapai tujuan tersebut, pengguna akan menerima pembayaran dalam BAT untuk menonton iklan digital di Brave browser, yang bermaksud bahawa pengguna akan diberi insentif untuk menonton iklan tersebut. Tujuannya adalah agar lebih banyak pengguna menonton iklan untuk membolehkan pengiklan menjual lebih banyak produk mereka atau mencapai kesedaran jenama. Ini meletakkan BAT sebagai model perniagaan pintar yang akan meningkat nilainya.

Selain itu, ketika cryptocurrency mengadopsi penggunaan pengguna arus perdana, permintaan mereka meningkat. Dash kemungkinan akan mendapat daya tarikan lebih banyak berdasarkan modelnya untuk memberi pampasan kepada pengguna. Ini menjadikannya salah satu cryptos yang boleh meletup untuk dibeli tahun ini.

Monero (XRM)

Monerocrypto-news-flash.com

Monero (XRM) adalah satu lagi aset digital yang menjanjikan untuk dibeli setelah Bitcoin ketiga turun. Monero istimewa kerana tiga sebab utama. Pertama, ia merangkumi privasi, yang merupakan satu-satunya tujuan penemuan crypto. XRM adalah koin privasi paling mantap di dunia, yang boleh anda gunakan untuk membuat transaksi tanpa nama.

Ciri tidak dapat dikesan menarik banyak pengguna yang ingin bertransaksi tanpa campur tangan pihak ketiga. Kedua, Monero mempunyai bekalan sekitar 17 juta syiling yang rendah. Ini bermaksud langka, dan permintaannya cenderung meningkat. Ketiga, harga dua digitnya sekarang sekitar $ 50 menjadikannya model pelaburan yang mapan.

Pemikiran Akhir

Pada akhirnya, ini adalah senarai kami untuk kripto paling menjanjikan untuk dibeli tahun ini, terutamanya selepas pengurangan Bitcoin ketiga. Seperti biasa, pasaran kripto tidak stabil, jadi anda harus mengharapkan kenaikan atau penurunan aset. Dianjurkan untuk membaca kertas putih, mengesahkan bekalan yang beredar, dan menganalisis trend harga sebelum anda membeli sebarang aset digital.

Gambar pilihan: coinrevolution.com

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map