HARD Token Rallies Mengikuti Peningkatan Kempen Binance Launchpool

iklan Phemex

Harga token HARD meningkat Segera setelah selesainya kitaran Launchpool Protokol Keras di Binance, aliran menaik ini sesuai dengan unjuran sebelumnya dan dapat menandakan apa yang dipercayai oleh para pakar adalah permulaan lintasan harga menaik yang berterusan.

Protokol Keras telah muncul sebagai penambahan paling kuat untuk pemandangan DeFi dalam beberapa bulan terakhir. Senibina ekonomi dan infrastrukturnya inilah yang mendorong platform ini menjadi tumpuan. Ia menjadi projek ke-7 untuk diketengahkan Binance Luanchpool. Kitaran launchpool bermula pada 3 November, sebagai kempen peternakan atau hasil selama sebulan yang dirancang untuk mendedahkan projek itu kepada komuniti Binance dan memberi penghargaan kepada peserta dengan token HARD. Setelah kempen ini hampir berakhir, harga token telah mulai mencerminkan potensinya.

Hanya dalam waktu kurang dari dua bulan beroperasi, jumlah aset yang terkunci di pasar wang Keras telah meningkat menjadi lebih dari $ 40 juta. Selepas itu, Protokol Keras, menurut DeFi Llama, kini merupakan antara 40 aplikasi berasaskan DeFi teratas. Lebih penting lagi, harga token tadbir urus telah mulai mencerminkan kenaikan platform di pasar DeFi yang sangat sesak. Walau bagaimanapun, perlu diperhatikan bahawa ini tidak berlaku beberapa minggu yang lalu ketika pakar diperiksa projek itu dan menyimpulkan bahawa aset digital asalnya terlalu dinilai rendah.

Sepanjang kitaran launchpool, ada alasan untuk mempertanyakan nilai token pemerintahan protokol, HARD. Di pertengahan kempen ini, harga lebih teruk jatuh di bawah tanda $ 0,4, yang pada masa itu merupakan gambaran yang tidak tepat mengenai status Hard Protocol yang semakin meningkat. Semasa bertindak balas terhadap perbezaan yang jelas antara basis pengguna Hard Protocol yang semakin meningkat dan harga HARD, Brian Kerr, Ketua Pegawai Eksekutif Kava Labs, menyatakan bahawa dia tidak prihatin terhadap prestasi rendah HARD kerana diharapkan setiap aset digital dengan kemasukan bekalan . Dia telah menerangkan:

“Untuk 30 hari ke depan, lebih dari 6 juta HARD diberikan secara percuma melalui peluncur kepada pengguna yang mempertaruhkan aset. Saya rasa adalah wajar bagi setiap aset yang mendapat banyak bekalan baru untuk berjuang di pasaran terbuka. “

Kerr menambah bahawa dia menjangkakan harga HARD akan meningkat sebaik sahaja kempen launchpool meningkat kerana pada masa itu, bekalan token HARD baru pasti berkurang secara drastik. Dia juga menyatakan bahawa protokol menggunakan mekanisme seperti bahagian bitcoin yang maju untuk memastikan bahawa nilai aset digital mengekalkan lintasan menaik. Seperti yang diunjurkan, harga HARD meningkat 61% dalam 7 hari terakhir. Lebih penting lagi ialah kenyataan bahawa kenaikan harga bermula pada penutupan kempen Launchpool dan telah melonjakkan nilai token melebihi $ 1. 

Tanpa keraguan, pergerakan harga ini memberi kepercayaan kepada pernyataan Kerr sebelumnya mengenai kesan kempen pengagihan ganjaran terhadap prestasi HARD. Walau bagaimanapun, jika pendirian Brian Kerr mengenai nilai sebenar HARD adalah ramalan masa depan, maka penilaian $ 1 untuk setiap token masih berada pada tahap rendah. Berikut adalah beberapa faktor yang menyokong tuntutan ini.

Hard Adalah Satu-satunya Pasaran Wang Rantaian Rantai Hari Ini

Senibina yang diadopsi untuk protokol Hard memungkinkannya untuk berintegrasi dengan pelbagai aset digital cap pasaran tinggi seperti BTC, XRP, KAVA, dan BUSD. Menurut Kerr, potensi aplikasi ini terletak pada kemampuannya untuk mendemokratisasi DeFi ke pasaran crypto yang lebih luas berbanding dengan alternatif yang berfokus pada Ethereum saat ini. Dia kemudian memproyeksikan bahawa fungsi ini cukup menarik untuk memacu TVL ke jutaan dolar dalam waktu sesingkat mungkin, dan itu menjanjikan nilai yang tidak terhitung kepada pemegang HARD. Kerr menjelaskan:

“HARD adalah aplikasi yang sangat kuat yang berpotensi untuk berkembang menjadi TVL bernilai berbilion dolar. Ia dapat mengatasi pasar yang jauh lebih besar daripada pasarannya di Ethereum. Mengingat hal ini, sebarang ucapan atau kawalan terhadap platform yang terdesentralisasi ini sangat berharga – untuk hak suara dan bayaran yang mungkin diambil. Melakukan matematik sederhana, jika bayaran 1% pada nilai peminjam $ 1 B dilaksanakan, ia menghasilkan nilai $ 10,000,000 untuk pemegang HARD. Walaupun belum dilaksanakan, ini sangat kuat. “

Budaya Hodl untuk Meningkatkan Pertanian Hasil

Pakar percaya bahawa kitaran lembu semasa berpunca dari keputusan pelabur untuk melepaskan diri dari ketidakpastian pasaran aset tradisional dengan mengadopsi Bitcoin sebagai simpanan nilai. Walaupun ini diberikan, kami masih jauh dari puncak bull bull yang sedang berlangsung, dan sementara itu, pertanian hasil nampaknya merupakan cara paling produktif untuk memperoleh lebih banyak nilai dari aset crypto yang terkumpul. Oleh itu, protokol Keras mempunyai kelebihan yang unik kerana ia adalah satu-satunya pasaran wang rentas rantai yang berintegrasi dengan Bitcoin dengan lancar.


“Dengan dunia yang semakin beralih ke Bitcoin sebagai simpanan nilai dan lindung nilai terhadap ketidakpastian ekonomi, KAVA dan perkhidmatan pasaran wang HARD berada pada kedudukan yang baik sebagai produk pendamping bagi gelombang baru pelaburan aset digital ini kerana mereka memberi peluang yang jarang berlaku bagi pemegang Bitcoin untuk jaga pendedahan mereka sambil memperoleh hasil dua digit dengan selamat, ”kata Brian Kerr.

Kava Memiliki Potensi Pasaran yang Sama

Seperti Protokol Keras, Kava mempunyai apa yang diperlukan untuk muncul sebagai salah satu persembahan paling berjaya di lanskap DeFi dan pasar kripto secara keseluruhan. Sekiranya kita mengambil kira kecerdasan infrastruktur yang menggerakkan platform, maka tidak ada alasan mengapa nilai KAVA, token pemerintahan, harus tetap berada pada julat harga $ 1,50 untuk jangka masa panjang. Memandangkan dinamisme Kava dan fakta bahawa ia memungkinkan integrasi DeFi yang lancar, harga KAVA dengan mudah melampaui $ 3,50. Perlu disebutkan bahawa Kava berjaya menyelesaikan masalah yang timbul dari model Ethereum tanpa izin. Oleh itu, ia adalah pilihan integrasi DeFi yang lebih sesuai untuk syarikat dan bank. 

Namun, inti pertengkaran adalah bahawa Kava tetap menjadi permata tersembunyi kerana banyak yang tidak melihatnya sebagai lapisan dasar dengan silsilah yang serupa atau lebih unggul dengan ekosistem Ethereum. Sebaliknya, daya maju Kava kini dibandingkan dengan Maker, walaupun ia terutama rangkaian blockchain yang direka untuk memberi kuasa kepada dapps dan protokol DeFi seperti Ethereum. Selagi ini berterusan, mustahil untuk menyimpulkan secara pasti bahawa harga KAVA semasa adalah representasi yang sah dari nilai sebenar platform Kava. Ini bermaksud bahawa ada cukup ruang untuk pertumbuhan walaupun semakin banyak dapps dan ciri mula dilancarkan di Kava, bermula dengan pengaktifan sisi peminjaman Hard Protocol yang dijadualkan pada akhir Disember. 

Untuk mengikuti kemas kini DeFi dalam masa nyata, lihat suapan berita DeFi kami Di sini.

PerdanaXBT

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector