Beli Bitcoin, Dolar AS Akan Menjadi Tidak Bernilai: Memberi Amaran kepada Kim Dotcom mengenai Kejatuhan Besar yang Akan Berlaku

iklan Phemex

Hutang AS meningkat dengan pesat dan dengan berlakunya kemalangan besar, Kim Dotcom menekankan orang untuk melabur dalam Bitcoin, cryptocurrency, dan emas kerana ekonomi akan jatuh menjadikan Dolar AS tidak bernilai dalam proses.

Hutang AS untuk keluar dari kawalan, Bitcoin adalah pertaruhan terbaik

Semua orang bercakap mengenai kemerosotan yang akan berlaku yang akan membuat ekonomi runtuh, pasaran saham menjadi rebutan, dan mata wang fiat jatuh. Dari pengarang Goldman Sachs, Bill Gates, ‘Rich Dad, Poor Dad’ hingga pakar industri dan penganalisis semuanya telah menekankan terus menerus mengenai kesedihan keadaan.

Tambahan terbaru dalam senarai ini ialah Kim Dotcom, seorang usahawan Internet Jerman-Finland, dan aktivis politik. Semalam dia tweet bahawa kemalangan besar memang akan datang dan cryptocurrency dan emas akan menjadi lindung nilai terbaik pada masa-masa sukar yang akan datang.

Percayalah. Beli crypto dan emas. USD anda akan menjadi tidak bernilai. Dengan kejatuhan ekonomi AS, semua mata wang lama akan jatuh.

Masa akan menjadi sukar. Tetapi anda akan baik-baik saja jika anda melindungi sebahagian aset anda sebagai persiapan menghadapi kemalangan.

Kemalangan besar akan datang 100%.

– Kim Dotcom (@KimDotcom) 12 Ogos 2018

Dia berkongsi nilai hutang astronomi yang menyatakan,

“Rata-rata jumlah hutang setiap keluarga di AS sekarang adalah 845000 USD. Liabiliti rata-rata yang tidak dibiayai di AS sekarang adalah 938000 USD per pembayar cukai. Sesiapa yang berpendapat hutang AS dapat diselesaikan dengan pertumbuhan ekonomi, hutang baru atau mencetak lebih banyak dolar adalah bodoh. Kerajaan AS akan lalai. “


“Kami telah mengurangkan pelaburan kami dalam aset AS dengan ketara. Sebenarnya, dolar, yang dianggap sebagai mata wang antarabangsa, menjadi alat pembayaran yang berisiko ”

– Menteri Kewangan Rusia

Beban hutang AS menjadi tidak terkawal. Tonton USD ketika China menjatuhkan hutang AS.

– Kim Dotcom (@KimDotcom) 12 Ogos 2018

Tweet baru-baru ini telah berlanjutan dengan tweetnya beberapa hari yang lalu, di mana dia menyatakan:

1 TRILLION DOLAR dalam hutang Kerajaan AS tambahan SETIAP TAHUN!

Perbelanjaan AS dibiayai oleh pemberi pinjaman yang tidak akan pernah dibayar. Empayar AS akan runtuh diikuti dengan kejatuhan ekonomi di seluruh dunia. https://t.co/kdtB0GnewP

Ubah USD anda menjadi Emas & Bitcoin secepat mungkin sebelum USD menjadi kertas tandas. https://t.co/a5UIuhJvUT

– Kim Dotcom (@KimDotcom) 9 Ogos 2018

Dia seterusnya menggambarkan keruntuhan yang akan datang:

“Trump diberikan Kerajaan untuk sokongan hidup. Tiada perjanjian perdagangan, tidak ada pertumbuhan ekonomi, tidak ada tarif atau perang yang dapat menyelamatkan pesakit ini. Ahli ekonomi terkemuka di seluruh dunia bersetuju bahawa hutang AS tidak dapat dikekalkan. Tidak ada lapisan gula ini. Empayar AS rosak. Bersedia untuk runtuh. Emas dan Bitcoin. “

Namun, dia juga berkongsi rancangan untuk melewati masa-masa sukar ini dengan Tweet ini.

Rancangan:

Crypto untuk menggantikan wang kertas

Blockchain untuk menggantikan kerajaan dan kawalan wang terhadap bank

Penyulitan dan sumber terbuka untuk menggantikan mata-mata Deep State

Rangkaian sosial yang terdesentralisasi untuk menggantikan rangkaian Deep State

Kebenaran untuk menggantikan pembohongan dan penipuan

Orang mendapat kembali kekuatan mereka

– Kim Dotcom (@KimDotcom) 9 Ogos 2018

Baca juga: Cryptos adalah Perkara Yang Paling Menyeronokkan dalam Kewangan, Kerajaan. Tidak Boleh Mengganggu – Jeffrey A. Tucker

Mata wang negara kehilangan nilai di seluruh dunia

Dotcom telah lama menguntungkan crypto dan amarannya tidak berasas kerana, seperti laporan terbaru dari Pejabat Belanjawan Kongres, dalam 10 bulan terakhir defisit persekutuan telah meningkat 20%.

Pada akhir tahun ini, defisit dijangka mencecah $ 793 bilion dan pada tahun 2019, jumlah ini akan mencapai $ 1 trilion. Pembayaran faedah atas hutang ini diramalkan akan menjadi pengeluaran yang paling cepat meningkat setiap tahun.

Sekiranya kita melihat mata wang nasional negara-negara di seluruh dunia, banyak yang sudah kehilangan nilai. Baru-baru ini, Lira Turki menjunam dengan berbahaya kerana kehilangan 40% nilainya yang mengakibatkan lonjakan jumlah perdagangan cryptocurrency di bursa.

Sekarang, Rand Afrika Selatan telah mencapai tahap terendah 2 tahun dan baru-baru ini Pound, Euro, Yuan Tiongkok, dan Yuan Jepun juga melihat arah aliran menurun. Seperti yang berlaku di Turki, ini mungkin juga merebak di negara-negara lain, terutama di tengah perang perdagangan AS-China yang sedang berlangsung.

Untuk mengikuti kemas kini DeFi dalam masa nyata, lihat suapan berita DeFi kami Di sini.

PerdanaXBT

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector