TRON Berkongsi Strategik Dengan Protokol Jalur Untuk Teknologi Oracle Berskala & Integrasi Ekstensif

iklan Phemex

TRON Network, salah satu sistem operasi berasaskan blockchain terbesar di dunia, telah bekerjasama secara strategik dan menyelesaikan integrasi dengan Band Protocol untuk membawa oracle desentralisasi yang selamat dan disahkan untuk memperkuat ruang aplikasi DeFi dan desentralisasi yang berkembang pesat. Kedua-dua pasukan menyelesaikan masalah skalabilitas blockchain dan telah bergabung untuk membawa oracle yang tinggi, throughput yang dapat disesuaikan dan terdesentralisasi untuk semua pembangun TRON serta pelbagai DApps terkemuka dalam ekosistem TRON. Selain itu, token TRC20 BAND akan dibuat khusus untuk TRON DeFi DApps untuk digunakan sebagai aset cagaran, simpanan nilai, medium pertukaran dan banyak lagi!

Sebagai sebahagian daripada kerjasama strategik, TRON Foundation sudah bekerjasama dengan Band Protocol untuk mengintegrasikan dan mengamankan semua aplikasi TRON yang meliputi perusahaan, DeFi pemerintah, pertaruhan, permainan, RNG dan banyak lagi yang memproses nilai jutaan dolar dan secara kumulatif memiliki ratusan ribu pengguna. Integrasi Band Protocol DApp pertama adalah dengan JUST, protokol stablecoin terkemuka di TRON, untuk mendapatkan jaminan lebih dari $ 30 juta.

Band Protocol sangat berbangga menjadi penyelesaian oracle luaran pertama yang dipilih untuk disatukan ke dalam TRON.

Pelaksanaan jambatan rangkaian oracle terdesentralisasi BandChain telah selesai dengan bantuan pemaju teras TRON yang juga secara rasmi menambahkan Band Protocol ke dalam dokumentasi pembangun TRON. Dokumentasi ini menyediakan pembangun panduan komprehensif mengenai cara memanfaatkan alat untuk menanyakan data yang sudah tersedia pada kontrak jambatan BandChain atau membuat oracle desentralisasi khusus dengan parameter yang disempurnakan. Dengan integrasi ini, pemaju TRON diberi kuasa untuk membina aplikasi terdesentralisasi yang sangat selamat yang benar-benar berskala tanpa batasan kos data yang berlebihan atau masalah kesesakan yang biasa berlaku dalam oracle berasaskan blockchain asli.

< Tangkapan Skrin TK Dokumentasi Pembangun TRON >

Untuk memastikan kejayaan integrasi Band Protocol dengan TRON, kedua-dua pasukan telah mulai bekerja dengan aplikasi terdesentralisasi terkemuka dalam ekosistem TRON. Ini bermaksud pasangan harga berikut kini boleh dibaca pada kontrak pintar Jambatan BandChain BTC / USD, ETH / USD, BNB / USD, BUSD / USD, BAND / USD, XAU / USD, XAG / USD, EUR / USD, CNY / USD, JPY / USD, GBP / USD dan KRW / USD. Suapan harga cryptoasset Band Protocol secara automatik dikemas kini setiap 5 minit dengan suapan komoditi dan pertukaran asing dikemas kini sekali setiap jam.

Pembangun TRON tidak terhad kepada jenis data yang disebutkan di atas, sebarang skrip oracle tambahan dapat dibuat tanpa izin dan disesuaikan dari sumber data, kaedah penggabungan, kemas kini dan parameter keselamatan untuk menyesuaikan diri dengan permintaan dari aplikasi terdesentralisasi yang dibangun di atas TRON.

“Kami sangat gembira untuk meningkatkan TRON dengan produk oracle paling berharga di pasaran. Integrasi ini menandakan era baru rakan kongsi, protokol, dan perkhidmatan berkualiti tinggi yang berpindah ke blockchain TRON. Masa depan teknologi blockchain cerah apabila kami memulakan siri perkongsian TRON DeFi yang akan datang. Ekosistem TRON berkembang lebih pantas dari sebelumnya dan dengan Band Protocol menjamin aplikasi teratas kami membantu kami mempercepat penggunaan DeFi dan DApps di seluruh dunia. “

Justin Sun, Ketua Pegawai Eksekutif BitTorrent dan Pengasas TRON.

Rangkaian awam TRON dianggap sebagai salah satu sistem rantaian awam yang paling selamat dan efisien dalam industri blockchain dan dipercayai oleh ekosistem rakan kongsi besar seperti Samsung, Opera, perusahaan dan jabatan kerajaan. Rangkaian desentralisasi dikendalikan oleh lebih dari 925 node unik dan aktif di mana penciptaan dan penyimpanan data tidak bergantung pada individu atau organisasi tertentu

“Band Protocol senang menjadi solusi oracle pertama yang disatukan ke dalam blockchain awam TRON, platform perintis untuk teknologi blockchain berskala dan sistem operasi terkemuka di dunia untuk hampir 1000 aplikasi terdesentralisasi. Bekerja sama dengan pasukan TRON untuk menyokong dan membawa teknologi oracle yang selamat, disesuaikan dan terdesentralisasi akan memberi kekuatan kepada aplikasi aplikasi berskala generasi seterusnya yang mendorong gelombang penerapan blockchain seterusnya. “


Soravis Srinawakoon, Ketua Pegawai Eksekutif & Pengasas bersama Protokol Band

Kerjasama strategik dengan TRON adalah proses berterusan dan kerjasama mendalam yang akan diperluas ke jangka panjang. Kedua-dua pasukan akan memainkan peranan penting dalam mewujudkan standard yang selamat untuk rawatan oracle dan data dalam aplikasi terdesentralisasi untuk memastikan tahap jaminan keselamatan tertinggi dengan kebolehgunaan untuk mendekatkan industri dengan penggunaan besar-besaran.

Ikuti perkembangan semasa kami mengumumkan kemajuan pembangunan dan integrasi dengan TRON DApps pada minggu-minggu akan datang!

Untuk mengikuti kemas kini DeFi dalam masa nyata, lihat suapan berita DeFi kami Di sini.

PerdanaXBT

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Like this post? Please share to your friends:
Adblock
detector
map