Thomas Lee Merasakan Perhimpunan Ethereum Akan Bermula

Harga Ethereum telah bergejolak sejak ia mencapai paras tertinggi sepanjang masa pada USD 1417.38 pada bulan Januari 2018. Banyak perkara yang tidak menyebelahi koin dan oleh itu ia kini berada dalam kisaran USD 200- USD 250 yang selalu mengancam akan melanggar sokongan USD 200. Walaupun tidak banyak yang positif untuk Ehtereum sekarang, gergasi kripto masih mendapat sokongan dari beberapa nama terkemuka dalam industri ini, Thomas Lee menjadi yang terbaru kerana dia yakin tunjuk perasaan akan dimulakan di Ethereum.

Panggilan Lee lebih teknikal daripada asas

Thomas Lee, ketua penyelidikan di Fundstrat Global Advisors, baru-baru ini mengeluarkan catatan kepada pelanggannya di mana dia menyatakan Ethereum dapat memulakan tunjuk perasaan dengan segera setelah ia telah dijual oleh para pelabur dan peniaga. Menurut Lee, penjualan ini telah membeli Ethereum pada titik harga yang sangat menarik dan tidak lama lagi pelabur mungkin mula berkumpul di sekitar duit syiling. Menurut Lee, Ether telah kehilangan separuh dari nilainya dalam tiga bulan terakhir dan telah mengalami kekurangan syiling besar dengan dua sisihan piawai, yang dapat menunjukkan bahawa sudah waktunya untuk pemulihan. Untuk memetiknya dari suratnya

“Ethereum akan melakukan pembalikan tren dan menguat dengan kuat,” “Sentimen saat ini terlalu negatif.”

Lee juga menyatakan bahawa secara historis, ketika Ether berprestasi rendah dengan dua sisihan piawai, ia telah membalikkan kerugian tersebut. Dia menjangkakan token akan mencapai $ 1,900 pada akhir tahun ini.

Lee cukup yakin dengan mata wang kripto walaupun terdapat banyak penjualan duit syiling dan token sejak awal tahun 2018. Selain Ethereum, Lee mempunyai sasaran harga $ 25,000 pada Bitcoin, yang kini bernilai sekitar seperempat dari itu..

Baca juga: Justin Sun Menggali Kesengsaraan Ethereum Lagi, Minta Dapps menggunakan Tron over Ethereum

Adakah Ethereum akan bangkit semula? – Jawapan yang dicari oleh semua orang

Ethereum kini dikelilingi oleh semua masalah yang dicari – sama ada masalah teknikal kesesakan rangkaian, skalabiliti, kelewatan dan dalam projek dan kemas kini, penjualan ICO dan persaingan yang semakin meningkat. Tetapi sekiranya para pakar dipercayai peta jalan Ethereum dan projek masa depan masih mempunyai potensi yang cukup yang dapat menghilangkan semua keperitan Ethereum semasa dan membantunya mendapatkan kembali kegemilangannya yang hilang dari segi harga dan kredibiliti.

Sekiranya pelbagai sumber berita, pengumuman dan acara dipercayai pasukan Ethereum nampaknya mengalihkan semua fokusnya kepada siaran utama yang akan menggerakkan jarum ke arah skala; iaitu, pelepasan Casper Proof-of-Stake dan pelepasan Sharding.

Pada bulan Jun beberapa berita diliput, memahami betapa seriusnya situasi untuk Ethereum, Pencipta Vitalik Buterin menunjukkan bahawa pasukan mungkin berusaha mengubah urutan Casper dan sharding. Casper, bukti kesepakatan algoritma konsensus Ethereum yang telah lama dirancang, berjanji akan lebih cekap tenaga dan egaliter daripada sistem bukti kerjanya sekarang, sementara sharding dapat memegang kunci untuk meningkatkan sistem ke sejumlah besar transaksi. Sekiranya rancangan ini berfungsi, teknologi akan digabungkan untuk membuat versi protokol yang boleh menghasilkan pesanan yang lebih berkesan

Pada bulan Ogos, Jun Hasegawa, pengasas, dan CEO di OmiseGO, juga tweet mengatakan bahawa dia meramalkan skala besar dan penerapan Ethereum menjelang tahun 2020, ketika dia menguraikan masa depan Ethereum dan peta jalan pertumbuhannya dalam dua tahun akan datang. Jun menggunakan pemegang twitternya memberikan peta jalan yang mungkin menunjukkan ke mana Ethereum menuju. Dia benar-benar optimis tetapi realistik kerana dia mendapat pujian untuk cryptocurrency kedua terbesar di dunia berdasarkan kapitalisasi pasaran. Menurutnya tahun 2019 ketika Ethereum akan menemui penggunaan perniagaannya yang sebenar dan DApps pada blockchainnya akan meningkat. Berikutan itu pada tahun 2020 Ethereum akan meningkat secara besar-besaran sebagai penerapannya akan meningkat seiring dengan koin menjadi lebih utama.

Crypto ekonomi perspektif / ramalan saya.


2017: Spekulasi (ICO)

2018: Penyelesaian PoC / Eco-system buidl / Scaling (L2 #Plasma #OmiseGO/ L1 #Melengkapkan #Casper ) / Protokol antara rantai

– JUNΞ (@JUN_Omise) 30 Julai 2018

2019: Penerapan perniagaan sebenar / alat fokus UIUX / Lagi Dapps

2019 ~ 2020: #Ethereum skala besar-besaran dan digunakan oleh gov.

Kami akan melihat perbezaan yang besar antara protokol yang boleh diterima pakai dan projek spekulasi toksik.

– JUNΞ (@JUN_Omise) 30 Julai 2018

Dengan Ethereum, dari segi teknikal yang tersedia dengan harga yang murah dan pada asasnya untuk menyelesaikan masalahnya, nampaknya duit syiling akan melihat kenaikan baru seperti yang dinantikan oleh Lee. Apa yang kini ditunggu adalah pelaksanaan teknologi dan kemas kini baru yang sekiranya berlaku tepat pada waktunya para pelabur pasti akan menjadikan Ethereum sebagai pertaruhan teratas mereka.

Adakah Ethereum akan kembali dari abu dan mendapat ketinggian baru? Beritahu kami pandangan anda tentang perkara yang sama.

Mike Owergreen Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me
Adblock
detector